Naglarnas färgtrender förändras för varje säsong.

Vilken färg man ska ha på naglarna förändras för varje säsong. Lila var höstens stora färg på lackfronten men gäller även denna vårsäsong. Svart och rött är två färger som man ser på tusentals tjejers naglar. Och ja förstår varför Svart och rött är populärt. Det är en otrolig snygg färg som gör sig bra på naglarna. Själv föredrar jag mer den röda färgen.
Men nu tycker ja inte vi ska fastna i samma mönster, att stå fast vid en enda färg.
Neonfärger slår inte lika mycket i vår som den gjorde förra året, men neonfärg på solbrun kropp är riktigt snyggt. Nu i vår går vi mer åt dämpande toner. brunt, grått och aprikos. Ljusa toner utan något skimmer.
Om det ska vara korta eller långa naglar är helt inviduellt enligt mig. om du ska ha långa naglar gäller det att vårda dem rätt. 
Vita naglar såg man nyligen på Chanels visningar och kommer bli en av vårens nyheter. Vita naglar är nog färgen jag själv kommer satsa på. För att vita naglar ska se bra ut gäller det att lacka rätt. Annars kan det lätt bli "Tipexvarning"
Vad det gäller vilket nagellack man ska välja är det svårt. det finns tusen olika bra nagellack och det är svårt att veta vilken som är bäst. Själv föredrar jag Depends minilack i alla sorters färger. Ett mycket bra nagellack till ett billigt pris.
När det gäller borttagning av nagellack, tänk på att inte använda en remover som innehåller aceton. Det gör att naglarna lättare blir skörare.
Skriv gärna vad ni tycker är säsongens snyggaste färg och vad ni tycker om vita naglar?
Är det något man kommer se på er i år?

Kram, Rebecca


image10  


Kommentarer
Postat av: Liisa

vita naglar är skitsnyggt, kanske man får testa. Men än så länge kör jag hårt med mina svarta ;)

2008-03-27 @ 18:27:49
URL: http://Lisasorensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0