Jo förresten..

Någon som såg Lets dance finalen? missade den spännande finalen. Hade andra saker för mig, eller jag prioriterade helt enkelt andra saker. Iallafall står Tina som segrare som ni vet, och vad tycker ni om det? Är hon den rätta vinnaren eller skulle ni heller se den charmiga speedway föraren tony som vinnare? Det skulle jag. Efter min favorit Karl petter åkt, vilket var mer än rätt för på dansgolvet var han mer eller mindre riktigt dåligt.
Tony är en grymt bra dansare och charmade mig från första början.
i och försig var det kanske mest rättvist och bra att Tina vann med tanke på att det är bara män som stått som vinnare de tidigare åren och plus hon var faktiskt himla duktig. TIna är värd sin titel som Lets dance vinnare 2008
image23 Let's dance vinnaren Tina med sin danspartner Tobias

Kommentarer
Postat av: Jessica Andersson

håller med !

2008-03-29 @ 16:41:33
URL: http://www.jjessiicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0