Hej på er alla som läser :)

Klockan är kvart över 12, eller nej kvart över 1 blir det. Nu ställer vi fram klockan en timme. sommartider wihuuu :D
Idag har jag spenderat min dag hos en kompis som jag sa i förra inlägget jag skrev idag. Vi kollade på film, Linas kvällsbok. vi har sett den innan men det var ett erbjudande att om man handlar för en viss summa får man hyra en film och Linas kvällsbok var den enda som var sevärd :) en helt okej film, men ändå lite konstig tycker jag.
Sedan så pratade vi mycket skit, även en polare från Gotland ringde och ville prata lite. Han var ioförsig full men det gick o prata med honom ändå. Man kan inte låta bli och skratta när man hör hans röst. Gotländska är den roligaste dialekten, men väldigt mysigt. Så ja pratar inte skit om er gotlänningar. tvärtom det är en mycket fin ö, trevliga människor :)
Just nu håller ja på och läser boken Gossip girl - ni vet att ni älskar mig. den är grymt bra. Stämmer inte riktigt överens med tv-serien. men det gör det aldrig. Jenny humphrey är blond i serien men totala motsatsen i boken. mörkhårig och kurvig. Iafall boken rekommenderar jag starkt. Tror jag ska läsa i den nu faktiskt innan ja släcker lampan.
Hoppas ni har haft en trevlig kväll, ha de gött
Kram rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0