Gomorgon .

Gomorgon på er allra. Ni alla flesta sover nog just nu och det är mycket förståeligt. klockan är 6 på morgonen och det är rena natten. rena natten för att vara LOV. Jag ska ioförsig inte klaga. Idag ska jag till malmö med bästa kompisen. Shoppa och ha roligt. Det blir nog jättebra. Vi åker ner med tåg och resan tar ca 2 timmar. Lite drygt kanske, men med kompis blir det mycket bättre och tiden går snabbare.Jag har designat klart min blogg nu, min syster har hjälpt mig. Tusen tack ! Detta kanske inte är min framtida design elr Header som det så fint heter, utan jag kommer troligen ändra inom kort tid.
Nu sitter jag här och har precis fixat håret.
Jag ska försöka ta bild på dagens outfit. Få se om tekniken är på min sida idag och jag lyckas med den här supersvåra digitalkameran haha. Chansen minskar ypperligt när det e morgon (natt) då mitt humör inte direkt är på topp. Jag är gryymt morgontrött om ni undrar haha .
Min buss går 13 minuter över 7 så det är ganska tidigt. varför så tidigt ? ni kanske undrar. Jo min bästa kompis lider av att hon har tandställning :/ . i know, inget kul. iallafall så ska hon till tandläkaren för förhoppningsvis på en snabb koll. Jag vill inte fastna där sittandes i väntrummet i flera timmar. Troligen får vi lämna tandläkaren så snabbt som möjligt.
Usch, jag känner att en finne har fått vulkanutbrott och landat på just min panna :@, på tal om ett annat ämne. JAG HATAR FINNAR: ursäkta mig, men jag verkligen pms när de dyker upp. AAHH! Nej nu ska ja inte sitta här och klaga. Måste kila Ha de så bra ;)
Kram, Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0