En tripp till Malmö .

Nu sitter jag här och ska påbörja mitt riktiga första inlägg. Som sagt syftet med den här bloggen är att ja ska uppdatera om modet som är hetast på marknaden just nu, snyggaste shoppingtipsen och även uppdatering inom kändisvärlden där ja informerar om vem som bar den snyggaste stassen på den hetaste festen och vilka som kanske borde tänkt igenom sitt klädval en gång till innan dem gick utanför dörren.
Våren är som sagt snart här och snön börjar smälta bort, ännu en gång. härligt att våren är kommen och klädbutikerna kryllar av klänningar och toppar i färglada färger. Skönt att äntligen kan slänga sin tjocka, bylsiga vinterjackan på vinden och plocka fram, eller ja köpa en ny tunnare och snyggare vårjacka att glänsa i.
Jag väljer däremot att plocka fram min kära skinnjacka och använda den även denna säsong.
Imorgon bär det av till Malmö. staden full av klädbutiker och klädesplagg som bara väntas och bli köpta av mig. Jag ska Köpa in ett par nya vår skor, funderar på ett par söta pumps eller ballerinas. Smink står även på inköpslistan. kommer troligen hem med fler antal kassar än ja räknat med. Jag bloggar imorgon kväll om mina inköp och hoppas att jag inte har ett för allt stort hål i plånboken :)

Kram, Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0