Torsdag

Idag är det Torsdag, vilket betyder snart helg :) så härligt att bara veta att man har en skoldag kvar.
Torsdagen är den längsta och segaste skoldagen. går enda till tio i 3. riktigt segt.
Imorse hade vi prov i syslöjd som ja inte övat på, men ja hade anledning. Jag hade inte kunnat få tag på pappret man skulle öva på och begärde om ja fick göra provet veckan därpå. Nej det gick såklart inte och ja fick sitta där o göra provet helt oförberedd. men som tur var jag inte ensam.
Hon har däremot lovat mig att få göra om provet nästa vecka igen när jag är väl påläst
Jag fick reda på ett biologiprov, fick mvg. Det satt fint det  :)

Ja vad händer idag?
jadu det kan man fråga sig. Ingen aning, känns som om inget roligt händer på vardagen. Bara lida  med det för att komma till helgen då allt roligt händer.

Min torsdag blir följande : Slapp framför tv och datan. och så klart skriva i min blogg. Alltid lika trevligt. Fast skulle gärna se att ni kommenterar lite mer. Det är väl ändå inte så jobbigt ? Eller så är min blogg helt ointressant.  Menmen säg till om ni tycker jag ska skriva om något annat roligt som ja inte valt att prioritera.

Ha en bra torsdag
kram, Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0