En titt i Schlagervärlden.

Schlagern är troligen tidningarnas favoritämne. Det som det skrivs mest om. Alla vill läsa, alla vill ha mer.
Jag är själv ganska så insatt i schlagern. Jag tycker det är himla roligt att läsa om det, och så fort det är dags att börja sända melodifestivalen är jag inte sen med att sätta mig o kolla.
Som sagt Charlotte Perelli vann melodifestivalen ännu en gång och ska representera Sverige. Vilka hejade ni på?

Charlotte har nyligen gått ut i media och berättat att dem kommer sparka ena körtjejen som var med henne och uppträde både i Karlskrona och i Globen. Istället ska Charlottes kompis Dea ersätta henne och följa med henne till belgrad. Dea körade även för charlotte 1999 då hon vann ESC med låten take me to your heaven som ni alla vet. hon ska även ändra koregrafin.

Hoppas det går bra för charlotte och man vet aldrig, kanske hon vinner. Fast jag har ögonen på en helt annan. Schweiz bidrag i år är underbart bra och hoppas på den.

image25 Charlotte Perelli

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja Charlotte. :D hon kan göra det igen. Håller tummarna hårt för henne.

2008-04-01 @ 15:00:15
URL: http://Lisasorensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0